Natūralūs vitaminai širdies sveikatai


Todėl organizmas yra aprūpinamas deguonimi, reikalingomis medžiagomis, pašalinami apykaitos produktai. Širdis dirba be poilsio, dieną ir naktį, todėl itin svarbu yra palaikyti tinkamą jos veiklą. Širdžiai labai svarbus yra aktyvus gyvenimo būdas. Reikia stengtis kuo daugiau judėti. Jeigu neišeina kiekvieną dieną sportuoti, tai galima bent pusvalandį per dieną pasivaikščioti, į darbą eiti, o ne važiuoti.

Pranešti klaidą

Širdį stiprina vandens procedūros, plaukimas, kuris ne tik sportas, bet ir maloni pramoga. Būtina žinoti, kad nepakankamas fizinis aktyvumas paspartina ligų vystymąsi.

natūralūs vitaminai širdies sveikatai hipertenzija dėl inkstų arterijos susiaurėjimo

Fizinį krūvį rekomenduojama pasirinkti sau tinkamą, jokiu būdu negalima persistengti. Siekiant išsaugoti sveiką širdį ir kraujagyslių sistemą organizmui reikia gauti augalinių antioksidantų bei kitų biologiškai veiklių medžiagų, galinčių padėti palaikyti širdies veiklą.

Vitaminai ir medžiagos širdžiai Vitaminas E yra vienas iš svarbiausių antioksidantų, saugančių širdį nuo ankstyvo senėjimo.

Jis palaiko ląstelių membranų stabilumą, saugo arterijų sieneles nuo kalkėjimo, mažina trombocitų agregaciją, galinčią sukelti trombozę. Natūralūs vitamino E šaltiniai yra nerafinuotas aliejus, kiaušinio trynys, kepenys, riešutai, žirniai, pupelės, špinatai, pieno produktai. Suaugusiems žmonėms per parą reikia 10 mg vitamino E. Vitaminas B3 veikia kraujo apykaitos procesus, padeda aprūpinti širdies raumenį energija.

Reikia mg per dieną. Vitaminas B6 ir folio rūgštis reikalingi raudonųjų kraujo kūnelių gamybai, padeda mažinti homocisteino - žalingo medžiagų apykaitos produkto koncentraciją kraujyjeo kartu ir riziką susirgti širdies bei kraujagyslių ligomis.

5 svarbiausios medžiagos širdžiai

Natūralūs vitamino B6 šaltiniai - kviečių gemalai, rupi duona, špinatai, žaliosios pupelės, bananai, alaus mielės, morkos, vištiena, kiaušiniai, saulėgrąžos. Didelė dalis vitamino B6 suyra maistą verdant ar kepant, veikiant ultravioletiniams spinduliams. Vitamino B6 paros dozė vyrams yra 2 mg, moterims - 1,8 mg per dieną. Folio rūgšties daugiausiai visose žalialapėse daržovėse - petražolėse, špinatuose, salotų lapuose ir kt. Suaugusiems rekomenduojama folio rūgšties paros norma yra µ g.

Vitaminai širdžiai ir kraujotakai | Gintarinė

Omega-3 riebalų rūgštys padeda išvengti širdies bei kraujagyslių sistemos ligas skatinančių veiksnių: cholesterolio kiekio kraujyje didėjimo, trombų ir aterosklerozinių plokštelių kraujagyslėse susidarymo, aukšto arterinio kraujospūdžio. Be to, polinesočiosios omega-3 riebalų rūgštys stiprina imunitetą, lėtina ląstelių senėjimo procesus. Pagrindinis natūralus omega-3 rūgščių šaltinis - riebios jūros žuvys: tunas, lašiša, silkė, skumbrė, sardinė.

natūralūs vitaminai širdies sveikatai patamsėja hipertenzijos akyse

Mažesni kiekiai randami: upėtakiuose, jūrinėse plekšnėse, menkėse, ešeriuose. Cinkas svarbus ląstelių atsinaujinimo procesams. Organizmui senstant, didėja cinko poreikis. Pagrindiniai cinko šaltiniai - pupelės, lęšiai, riešutai, grūdai, moliūgo sėklos. Suaugusiems per parą rekomenduojama suvartoti 10 - 15 miligramų cinko.

natūralūs vitaminai širdies sveikatai levitra ir hipertenzija

Augalai - širdžiai Nakvišų aliejuje lot. Oenothera yra gama linoleno rūgšties, padedančios organizme palaikyti nesočiųjų riebalų rūgščių pusiausvyrą. Nakvišų aliejus reguliuoja hormonų veiklą ir kraujospūdį, mažina cholesterolio kiekį kraujyje, taigi ir širdies ligų riziką. Vaistinė agurklė lot. Borago oficinalis - natūralus polinesočiosios linoleno rūgšties šaltinis.

Nuorodos kopijavimas

Jos sudėtyje yra natūralūs vitaminai širdies sveikatai linoleno bei gama linoleno nesočiųjų riebalų rūgščių kiekis. Abi šios rūgštys būtinos žmogaus organizmui, o gama linoleno rūgštis yra vienintelis ir pagrindinis komponentas, reikalingas prostaglandino gamybai žmogaus organizme.

natūralūs vitaminai širdies sveikatai ar jie suteikia negalią su hipertenzija

Prostaglandinas stabdo kraujo krešulių susidarymą kraujagyslėse bei stiprina jų sienelių struktūrą. Gudobelė lot. Crataegus - daugiametis m aukščio natūralūs vitaminai širdies sveikatai medelis arba krūmas.

Gudobelė - tai "maistas širdžiai", arba dar kitaip vadinama - "širdies toniku". Gudobelės lapų ir žiedų sudėtyje esančios medžiagos - flavonoidai hiperozidas, kvercetinas, vitebsinasfenolkarboninės rūgštys, rauginės medžiagos, saponinai, turi teigiamą poveikį širdies ir kraujaygyslių sistemai. Tyrimais nustatyta, kad gudobelių preparatai palaiko širdies ir kraujagyslių sistemos funkciją, padeda, kai padidėja kraujospūdis.

Europinis alyvmedis lot. Olea europaea - Viduržemio jūros šalių augalas. Tai nedidelis visžalis medis arba krūmas, lauke užaugantis iki m aukščio. XX-ojo amžiaus pabaigoje natūralūs vitaminai širdies sveikatai tyrimai rodo, kad Viduržemio jūros regiono gyventojai rečiau serga širdies ir kraujagyslių ligomis.

Buvo nustatyta, kad taip yra todėl, jog šio regiono gyventojai vartoja daug alyvuogių aliejaus. Taip pat svarbūs sveikatai yra alyvmedžio žiedai ir lapai. Jų sudėtyje esantys antioksidantas vitaminas E bei mononesočiosios riebalų rūgštys padeda palaikyti optimalų cholesterolio kiekį ir turi teigiamą įtaką širdies bei kraujagyslių sistemai.

Alyvmedžių žiedų ir lapų ekstraktas gali padėti, kai padidėja kraujospūdis, palaiko kraujagyslių sienelių funkciją. Jame gausu flavonoidų, kurie dalyvauja baltymų apykaitoje, turi antioksidacinį poveikį. Valgomasis natūralūs vitaminai širdies sveikatai lot.

Allium sativum - daugiametis žolinis augalas, užaugantis iki 60 cm aukščio. Augalinė žaliava - valgomojo česnako svogūnai. Daugybė tyrimų įrodo česnako reikšmingą poveikį žmogaus organizmo apsauginėms savybėms.

Sveikata, Dieta, Sveika mityba, Ligos, Gyvenimo būdas, Ką daryti - Eimantas Venckus - Gyvenimo Ratas

Šis augalas buvo minimas jau Biblijoje. Jo veiksmingumą aprašė Galenas, Plinijus, Hipokratas, Dioskoridas.

natūralūs vitaminai širdies sveikatai atsiliepimai apie tuos, kurie pasveiko nuo hipertenzijos

Luisas Pasteras metais įrodė česnako antibakterinį veikimą. Senovės Romos ir egiptiečių kariai valgydavo česnaką, nes tikėdavo, kad jis suteikia daug jėgų ir drąsos.

Česnako sudėtyje esantys fitoncidai pasižymi priešmikrobinėmis, priešgrybelinėmis, priešparazitinėms savybėms.