Širdies sveikatos patiekalai


Ir nors ši statistika atrodo gąsdinanti, tačiau gamta suteikė mums unikalią galimybę išsaugoti ir pagerinti yra pavojinga hipertenzija širdies sveikatą tiesiog gyvenant sveikiau ir vartojant tinkamus maisto produktus bei laikantys sveikos mitybos įpročių.

Taigi, kokie maisto produktai geriausiai tinka sveikos širdies ir kraujagyslių sistemos palaikymui? Pateiksime jums natūralių maistingų maisto produktų, padedančių sustiprinti širdį ir išvengti širdies ligų, dešimtuką.

Prenumeruok

Avižos Avižų sudėtyje yra skaidulų, kurios padeda mažinti cholesterolio kiekį — tarsi kempinė, širdies sveikatos patiekalai sugeria cholesterolį virškinimo trakte ir širdies sveikatos patiekalai jam patekti į kraujotaką ir padeda širdžiai išlikti sveikai.

Avižas galima vartoti verdant avižinę košę, valgant avižų dribsnius, kepant įvairius kepinius iš avižų miltų. Gamindamiesi avižų dribsnius ryte nepamirškite įberti šiek tiek smulkintų ar paprastų, neapdorotų avižų, kuriose nėra jokių pridėtinių cukrų — taip jūsų organizmas pasisavins daugiau skaidulų.

Juosasis šokoladas Moksliniai tyrimai rodo, kad juodasis šokoladas natūralus šokoladas be pridėto pieno ir cukraus gali palaikyti širdies ir kraujagyslių sistemos sveikatą ir sumažinti širdies ligų riziką.

Juodojo šokolado sudėtyje yra polifenolių ir flavonoidų, kurie taip pat padeda stiprinti širdies ir kraujagyslių veiklą.

Mėgaudamiesi juoduoju šokoladu pasirūpinkite, kad jis teiktų didžiausią naudą — rinkitės gryną, nesaldintą šokoladą, neturintį savo sudėtyje papildomų skonį ir kvapą gerinančių priedų. Nors toks šokoladas nėra toks skanus kaip saldintas ar pieninis šokoladas, tačiau natūralus juodasis šokoladas gali būti puikus priedas prie pilno grūdo košės ar dribsnių arba būti vaisių kokteilių širdies sveikatos patiekalai.

Temos, straipsniai, įmonės

Mėlynės Mėlynių sudėtyje yra natūralių antocianinų — substancijų, suteikiančių augalams mėlyną arba raudoną atspalvį. Šie mikroelementai padeda palaikyti gerą kraujospūdį.

Mums mėlynės yra vienos iš gardžiausių uogų, kurias ne tik skanu vartoti, bet ir smagu rinkti vasarą miške. Tačiau jei nesate toks didelis mėlynių mėgėjas, pabandykite jas įmaišyti į košes, plakamus kokteilius ar kepinius — mėlynės patiekalams suteikia saldumą ir vos juntamą rūgštelę.

Straipsniai

Pomidorai Jei mėgstate pomidorus, stenkitės įtraukti kuo daugiau jų į savo kasdienius patiekalus — pomidoruose gausu širdies sveikatai būtino kalio, o taip pat likopeno širdies sveikatos patiekalai antioksidantų. Norėdami gauti iš pomidorų kuo daugiau medžiagų, termiškai apdorokite juos.

širdies sveikatos patiekalai dieta ir sportas sergant hipertenzija

Blanširuoti arba virti pomidorai puikiai tinka prie pilnagrūdžių makaronų, vegetariškų picų geriausia rinktis picas be sūrio! Riešutai Tokie riešutai kaip graikiniai riešutai, pistacijos, anakardžio ir makadamijos riešutai yra prisotinti skaidulų, kurios gerina širdies veiklą.

širdies sveikatos patiekalai kiek skysčių gali turėti sergant hipertenzija

Juose taip pat gausu vitamino E, gerinančio odos, nagų ir plaukų būklę. Patartina vartoti apie saują riešutų kasdien.

širdies sveikatos patiekalai hipertenzijos gydymas ir vaistai

Be to, graikiniai riešutai yra puikus Omega-3 riebalų rūgščių šaltinis. Citrusiniai vaisiai Palaikydami sveiką mitybą, vartokite citrusinius vaisius, tokius kaip apelsinai ar greipfrutai, o kaip alternatyvą rinkitės citrinų ar žaliųjų citrinų sultis.

Sekite mus:

Citrusiniuose vaisiuose yra flavonoidų, kurie vis dažniau naudojami medicinoje gydant širdies ir kraujagyslių ligas. Taip pat, flavonoidai padeda apsaugoti odą nuo neigiamo aplinkos poveikio. Ankštiniai augalai Ankštiniai pupelės ir žirniai yra puikus baltymų šaltinis, jų sudėtyje nėra nesveikų riebalų, todėl jie gali ne tik padėti širdžiai, bet ir suteikti organizmui reikiamos energijos.

Ankštiniai padeda sureguliuoti cukraus kiekį kraujyje, kas neabejotinai padeda išvengti širdies sutrikimų ir komplikacijų.

Ypač tyras alyvuogių aliejus Rinkitės šalto spaudimo ypač tyrą alyvuogių aliejų gamindami salotų padažus ir kitus patiekalus, kurių pagrindas yra aliejus. Viduržemio jūros regiono mityba numato ne mažiau kaip 4 valgomieji šaukštai ypač tyro alyvuogių aliejaus kasdien.

Ypač tyrame alyvuogių aliejuje gausu organizmui naudingų mononesočiųjų riebalų. Spirulina Spirulina palaiko širdies sveikatą ir reikiamą cholesterolio kiekį bei širdies sveikatos patiekalai papildomos energijos. Joje gausu visų širdies ir kraujagyslių veiklos gerinimui reikalingų medžiagų — baltymų, vitaminų, antioksidantų ir daugelio kitų. Visus širdies sveikatai svarbius maisto produktus be vargo širdies sveikatos patiekalai rasti maisto prekių parduotuvėse ar turguje.

Nuorodos kopijavimas

Daugelį iš jų galima auginti ir patiems, ypač jei gyvenate šiltame klimate. Na, o Spirulina geriausia įsigyti pas mus — garantuojame, kad tai tikrai natūralus gamtos produktas, nepatyręs jokių nereikalingų apdorojimų ir išsaugojęs savo stebuklingas savybes.

Ją galite įsigyti paspaudę  čia.

širdies sveikatos patiekalai hipertenzija, jei nevartojate vaistų