Žemės riešutų ir širdies sveikatos


Nacionalinis visuomenės sveikatos centras NVSC informuoja, kad per praėjusią parą Lietuvoje patvirtinti koronavir Dauguma jų, deja, palieka š Anesteziologų-reanimatologų draugijos konferencija m. T Nebėk vienas, bėk kartu su "Bėgimo akademija" Bėgimas — viena iš populiariausių sporto šakų visame pasaulyje, kuria gali užsiimti visi norintys. T Antroji jungtinė kardiologų konferencija — Šiauliuose Birželio 1 d. Šiauliuose, Chaimo Frenkelio viloje Vilniaus g.

Sveikatos ir energijos užtaisas - riešutai Teksto dydis: Sveikatos tyrimai rodo, kad riešutai yra vienas svarbiausių baltymų ir energijos šaltinių. Baltymai yra viena iš svarbiausių medžiagų žmogaus organizmui, tačiau produktai, kuriuose baltymų dažnai aptinkama pavyzdžiui raudonos mėsos žemės riešutų ir širdies sveikatos turėti neigiamą šalutinį poveikį mūsų širdžiai.

Riešutų saujelė – kasdien

Valgydami riešutus, galite gauti pakankamą kiekį baltymų, nesirūpindami, kad tai gali pakenkti jūsų širdžiai. Riešutuose yra galingų antioksidantų, seleno, vitamino E. Nustatyta, kad antioksidantai stabdo senėjimo procesus, apsaugo nuo laisvųjų radikalų žalos.

Riešutai taip pat aprūpina energija mūsų kūną. Sauja per dieną padės išlaikyti pakankamą energijos lygį organizme. Atlikti tyrimai parodė, kad beveik visos riešutų rūšys daro panašų poveikį žmogaus organizmui. Kita vertus, naudingiausiomis riešutų rūšimis yra laikomi žemės riešutai, migdolai, anakardžiai. Rekomenduojama paros dozė iki 80g sauja.

Riešutai praturtina organizmą naudingomis medžiagomis

Žemės riešutuose yra labai daug baltymų, todėl tai aktualu tiems žmonėms, kurie rūpinasi raumenų ar svorio priaugimu. Šie riešutai rekomenduojmi silpniems, per mažos kūno masės žmonėms. Žemės riešutai yra geras kofermento Q10 šaltinis, kuris yra svarbus aprūpinant širdį deguonimi.

Gamta pati sukūrė beveik tobulą baltymų, sveikų riebalų, skaidulų, antioksidantų ir daugelio vitaminų bei mineralų kompleksą — riešutus. Visame pasaulyje atliekami tyrimai rodo, kad kasdien juos vartojant, galima sumažinti daugybės grėsmingų ligų riziką, rašoma pranešime spaudai. Mažina ankstyvos mirties riziką Londono imperatoriškojo koledžo֧ ir Norvegijos mokslo ir technologijų universiteto atliktas tyrimas parodė, kad žmonės, per dieną suvartojantys ne mažiau nei 20 gramų riešutų, gali beveik 30 proc.

Šiuose riešutuose yra didelė antioksidantų polifenolių koncentracija, vadinamos p-kumaro rugšies. Skrudinti žemės riešutai, gervuogės, braškės ir žemuogės yra gerokai turtingesnės antioksidantais nei morkos, obuoliai ar burokėliai. Nesūdyti žemės riešutai yra naudingi mūsų arterijoms. Ketvirtadalis puodelio riešutų turi tiek mononesočiųjų riebalų kiek ir šaukštas alyvuogių aliejaus.

Įrodyta, kad mononesočiųjų riebalų vartojimas nedidina cholesterolio kiekio kraujyje.

žemės riešutų ir širdies sveikatos

Žemės riešutuose yra aukštas niacino kiekis, kuris padeda ląstelėms atsinaujinti, apsaugo nuo Alzheimerio ligos ir su amžiumi susijusių pažinimo problemų. Šiuose riešutuose yra vitamino E, kuris veikia kaip stiprus antioksidantas, padedantis sumažinti vėžio, širdies ir kraujagyslių ligų riziką. Žemės riešutuose yra geležies, kuri būtina tinkamai raudonųjų kraujo kūnelių veiklai.

žemės riešutų ir širdies sveikatos

Žemės riešutai turi didesnį kiekį bioflavonoidų nei vynuogės. Žemės riešutuose yra ląstelienos, tai mažina skrandžio vėžio riziką. Žemės riešutai padeda pagreitinti vyriškos ir moteriškos lyties hormonų augimą. Migdolai teikia daug naudos, norint išsaugoti sveiką odą.

Užkrečiamųjų ligų profilaktika ir kontrolė

Jų sudėtyje esančios medžiagos padeda išvengti ankstyvų raukšlių, taip pat inkštirų, spuogų, drėkina ir maitina odą iš vidaus. Reguliarus masažas su migdolų aliejumi padės jums išspręsti nemažai su oda susijusių problemų.

Kinų medicina ir filosofija - Gamtos energijos ir mūsų sveikata

Migdolai yra labai aukštos maistinės vertės. Juose gausu vario, geležies ir vitaminų, kurie ypač vertingi esant anemijai.

yra žemės riešutas naudingas jūsų sveikatai

Migdolai vartojami esant vidurių užkietėjimui. Padeda sureguliuoti žarnyno veiklą.

žemės riešutų ir širdies sveikatos

Šiuose riešutuose gausu maistinių medžiagų, kurios padeda didinti kaulų mineralinį tankį, stiprinti skeleto sistemą. Migdolai gali būti kaip pagalbinė priemonė žmonėms kenčiantiems nuo osteoporozės. Migdoluose yra alfa-tokoferolio, vitamino E šaltinis, kuris yra būtinas norint išsaugoti sveikus plaukus bei odą.

Kūdikiams, kurie žemės riešutų ir širdies sveikatos laktozės, gali būti skiriami migdolų milteliai, kuriuose nemažiau maistingųjų medžiagų nei piene. Migdolų aliejus yra vartojmas gydyti juodus ratilus po aikimis, šis aliejus hipertenzija vaistinėse atkurti ląsteles ir gerina kraujotaką.

Žemės riešutų sviesto nauda sveikatai

Migdolai mažina po valgio padidėjusį cukraus kiekį kraujyje, dėl to pdeda išlaikyti sveiką cukraus balansą organizme. Migdolai pasižymi antioksidantinėmis savybėmis. Anakardžių vartojimas padeda organizmui panaudoti geležį, pašalinti laisvuosius radikalus, gaminti odos ir plaukų pigmentą melaniną. Anakardžiai neturi cholesterolio. Padeda išlaikyti sveikus dantis ir dantenas.

žemės riešutų ir širdies sveikatos