Laikysena sergant hipertenzija. Kineziterapija sergant arterine hipertenzija


Hipertenzija - padidėjęs kraujo spaudimas

Remiantis sveikos laikysenos principais, akivaizdu, jog dirbdami su nešiojamuoju kompiuteriu neišvengiamai kenkiate laikysenai. Arba ekranas yra per žemai kenčia sprandasarba klaviatūra atsiduria per aukštai tada turite pakelti rankas.

purvo terapija ir hipertenzija

Nors nešiojamojo kompiuterio privalumas — mobilumas, norėdami dirbti nekenkdami nugarai, turėsite susikurti specialias darbo sąlygas: prie kompiuterio prijungti papildomą klaviatūrą, ją padėti riešų lygyje; kompiuterį pakelti taip, kad ekranas atsidurtų akių lygyje; sėdėti ant jums tinkamo aukščio stabilios kėdės su statmenu atlošu.

Atminkite, kad kaskart dirbdami su nešiojamuoju kompiuteriu be papildomų priedų klaviatūros ir tinkamos kėdėsjūs tiesiogiai kenkiate savo stuburui. Įpročiai, padėsiantys išsaugoti taisyklingą laikyseną Norėdami išsaugoti sveiką stuburą, pasistenkite paisyti dar kelių dalykų.

  • Kvėpavimo dažnis kartų per minutę.
  • Jei darbe nuolat sėdite prie kompiuterio, o po darbo vėlgi laiką leidžiate sėdomis, dėl mažo fizinio aktyvumo nusilpsta raumenys, ilgainiui pradeda formuotis kupra, kaklas palinksta į priekį ar iškrypsta stuburas.
  • Pagrindiniai  ligos simptomai Dažniausiai arterine hipertenzija sergantys žmonės jaučiasi visiškai sveiki, todėl liga paprastai diagnozuojama atsitiktinai pamatavus kraujo spaudimą.
  •  - Хейл хмыкнул.

Dirbdami kompiuteriu kas valandą ar pusantros darykite pertraukėles ir per jas pasimankštinkite: pasirąžykite, atlikite kelis pritūpimus, susilenkite ir išsitieskite. Aukštaūgiams būtina miegoti tinkamo ilgio lovoje.

2 laipsnio hipertenzijos gydymo režimas

Jeigu ji per trumpa, miegosite netaisyklingoje padėtyje, susirietę ar palenkę kojas, o tai irgi kenkia stuburui. Venkite nuolatinio svorio nešiojimo ant to paties peties pavyzdžiui, kompiuterio ar moteriškos rankinės. Jogos pratimai turi būti laikysena sergant hipertenzija išsitiesus, taisyklingoje padėtyje.

Teigiamas fizinio krūvio poveikis taip pat yra tai, kad jie neleidžia: aterosklerozės, hipertenzijos ir jų komplikacijų vystymąsi; raumenų ir kaulų sistemos struktūros ir funkcijų pažeidimai; ankstyvas senėjimas; riebalų perteklių ir svorio padidėjimą; lėtinio psicho-emocinio streso vystymas; seksualinių sutrikimų vystymąsi; lėtinio nuovargio vystymasis. Fizinio aktyvumo įtakoje aktyvuojamos visos hipotalaminės-hipofizės-antinksčių sistemos sąsajos.

Praktikuokite jogą ir netrukus pajusite, kaip stuburo padėtis ims gerėti. Jeigu nuolat jaučiate nugaros skausmus, o juos lydi ir utrikęs virškinimas ar kvėpavimas — kreipkitės į gydytoją.

hipertenzijos gydymas anglies dioksidu

Galbūt jūsų stuburas jau iškrypęs, tačiau per 5 metų laikotarpį, nuolat stengiantis išlaikyti taisyklingą poziciją, stuburas paprastai sugrįžta į savo vietą.