Jautiena su hipertenzija. Arterinė hipertenzija: išmokite kontroliuoti savo ligą


Spausdinti Hipertenzija - rimta problema su kuria susiduria ketvirtadalis pasaulio gyventojų.

Tinkama mityba arterinėje hipertenzijoje - Širdies priepuolis November

Kraujospūdžio padidėjimas glaudžiai susijęs su bendra organizmo būkle, todėl sergant hipertenzija ar norint užkirsti šiai ligai kelią būtina skirti daug dėmesio savo mitybai. Dešimt patarimų padės jums ugdyti sveikos mitybos įgūdžius ir geriau jaustis kiekvieną dieną.

Alkoholis - jautiena su hipertenzija priešas Pasireiškus hipertenzijai pirmasis ligonio žingsnis - sumažinti alkoholio vartojimą. Rekomenduojama išgerti ne daugiau kaip tris taures vyno vyrui ir dvi moteriai.

  • Mitybos ypatumai, sergant hipertenzija | Medicina visiems
  • Hipertenzijos priepuolis 4
  • Ortosifonas nuo hipertenzijos

Mažinkite antsvorį Didelis antsvoris apsunkina širdies ir arterijų darbą, todėl svorio kontrolė sergantiems hipertenzija yra labai svarbi.

Tinkamo kūno svorio palaikymas ne tik padeda hipertenzijos gydymui, bet ir mažina susirgimo tikimybę apskritai. Atsisakykite druskos Žinoma, gydytojas jus įspėjo dėl per didelio druskos vartojimo.

jautiena su hipertenzija

Tačiau visiškai atsisakyti druskos neįmanoma: sergantieji hipertenzija turėtų suvartoti ne daugiau kaip 6 g druskos per parą. Prie pietų stalo ar gaminant maistą druskos neišvengsite, tačiau jautiena su hipertenzija produktų, kurie turi daug druskos, pavyzdžiui, traškučiai, fetos ar mėlynojo pelėsio sūriai, sūrūs užkandžiai, reikėtų atsisakyti.

Margarinas - jūsų draugas Sergant hipertenzija svarbu vengti sočiųjų riebalų vartojimo.

jautiena su hipertenzija

Tai nesunkiai padarysite pakeitę gyvulinės kilmės riebalus augaliniais. Taigi atsisveikinkite su sviestu ir vartokite margariną. Šis, atrodo nedidelis, mitybos pokytis turi didelės naudos jūsų organizmui.

jautiena su hipertenzija

Venkite riebios mėsos Vengdami sočiųjų riebalų turite atsisakyti riebios mėsos, tačiau vietoj jos drąsiai galite rinktis jautieną, liesą kiaulieną ar net avieną, valgykite neriebiai Aleksandras apie hipertenziją žuvį ar paukštieną be odelės.

Krakmolas - ne jums Daugelis produktų, kuriuos vartojame savo sudėtyje turi krakmolo, kuris jums tikrai nėra naudingas.

Tinkama mityba arterinėje hipertenzijoje

Padidinkite savo maisto vertę ir rinkitės daug skaidulų turinčius, neskaldytų grūdų produktus. Išsaugokite maisto vertę Atidžiai pasirinkite maisto ruošimo būdą: vartokite kuo mažiau riebalų ir išsaugokite kuo daugiau maistingų produktų savybių. Tinkamiausias - garuose ruoštas maistas, tačiau galite pasimėgauti ir orkaitėje ar grilyje keptais patiekalais tačiau jais piktnaudžiauti negalima. Rinkitės liesus produktus Visada venkite riebalų ir rinkitės liesesnį pieną bei kitus jo produktus, majonezą.

Didelio pasikeitimo savo mityboje nepajusite, nereikės atsisakyti mėgstamų dalykų, o savijauta pagerės. Judėkite Fizinis aktyvumas labai svarbus kiekvienam, o ypač jautiena su hipertenzija. Norėdami pagerinti savo fizinę būklę bei savijautą jautiena su hipertenzija nuolatos judėti.

Dieta, veiksmingai mažinanti kraujo spaudimą

Tai nereiškia, kad turite kasdien plušėti sporto salėje - geriau jaustis padės ir pusvalandis greito ėjimo, pasivažinėjimas dviračiu, plaukimas, mankšta namuose. Vaisiai ir daržovės - sveikatos sąjungininkai Niekada nepamirškite, kad vaisiai ir daržovės yra sveikatos sąjungininkai.

jautiena su hipertenzija

Kasdien vartokite užtektinai šviežių, termiškai ir kitaip neapdorotų vaisių ir daržovių. Tekstas ir nuotraukos A. Daugvilaitės Laisvalaikio gido anonsas. Susiję straipsniai:.