Antocianinai ir širdies sveikata


Kaip antocianai padeda sveikatai?

Spausdinti Maisto spalvos ne tik akiai, bet ir sveikatai Shutterstock nuotr. Virtuvėje — kaip ir drabužių spintoje: renkamės ne tik tai, kas patinka, bet ir tai, kas tinka.

  • Bėgimas gerina širdies sveikatą
  • Sveika širdies kraujagyslių sistemą - Powdi
  • Ką valgyti sergant hipertenzija - maisto produktų sąrašas
  • Peržiūrų skaičius: Vis greitėjantis gyvenimo tempas daro įtaką mūsų mitybos įpročiams ir maisto produktų pasirinkimui.
  • Share on Facebook Share on Twitter Antocianinai yra flavonoidų rūšis, kurių sudėtyje yra antioksidacinių savybių.
  • braškių ir mėlynių nauda sveikatai | ventosdarzelis.lt
  • Hipertenzijos taškų masažas
  • Hipertenzija ir aerobiniai pratimai

Hipertenzija 2 stadija, 3 laipsnio negalia dietologai rekomenduoja per dieną suvartoti kuo įvairesnių spalvų maisto produktų.

Teisingai juos derindami ne tik gausite reikalingiausių medžiagų, bet ir suvaldysite apetitą, reguliuosite svorį.

Supermaistu tituluojama organizmo šluota: kuo naudinga, o kada vartoti reikėtų atsargiai?

Šios spalvos vaisiai ir daržovės stiprina širdį. Raudonuose produktuose esantis vienas stipriausių augalinių flavanoidų antocianinas mažina širdies priepuolių riziką, taip pat tai — veiksminga medžiaga, naudojama onkologinių ligų profilaktikai. Be to, šis flavanoidas gerina atmintį, stimuliuoja kepenų, inkstų veiklą.

Vaisiai 8 priežastys, kodėl valgyti antocianinus! Kokius produktus jie turi? Antocianinai yra augaliniai pigmentai, kurie yra vaisių, lapų, gėlių, stiebų ir šaknų. Ypatinga ypatybė yra jų turtingos ir gilios raudonos, violetinės ir mėlynos spalvos.

Raudonas maistas — likopenų šaltinis. Šie jaunystės antioksidantai saugo odą nuo kenksmingo ultravioletinių spindulių poveikio.

Related Content

Produktai: raudonieji pipirai, pomidorai, vyšnios, arbūzai, braškės, spanguolės, ridikai, paprika ir kt. Oranžinė ir geltona. Šių spalvų vaisiai ir daržovės stiprina imuninę sistemą.

  • Bilobilas ir hipertenzija
  • Maisto spalvos ne tik akiai, bet ir sveikatai | ventosdarzelis.lt
  • Ryžių gydymas nuo hipertenzijos
  • Norėčiau pradėti sakydamas, kad visos uogos turi bendrą naudą sveikatai, kuri yra tiesiog nuostabi, o geriausias dalykas yra tai, kad jums nereikia valgyti didelių jų kiekių, kad gautumėte jų naudą, tai susiję labiau su nuoseklumu.
  • Tačiau reikia daugiau tyrimų, norint tiksliai nustatyti raudonųjų kopūstų poveikį sveikatai.
  • AVIETĖS – ANTIOKSIDANTŲ ŠALTINIS - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - ventosdarzelis.lt
  • Cholesterolio kiekis sergant hipertenzija
  • Ką daryti hipertenzijos priepuolių atveju

Taigi krimsdami morkas galite apsisaugoti nuo peršalimų ir gripo. Tokiuose produktuose daug karotenoidų, kurie organizme yra paverčiami vitaminu A. Gydytojai įsitikinę, kad jis ne mažiau nei vitaminas C yra reikalingas stipriam imunitetui. Oranžinis ir geltonas maistas suteikia daug energijos, žvalumo. Jis reikalingas kaulams, teigiamai veikia odą ir antocianinai ir širdies sveikata sistemą. Produktai: apelsinai, morkos, abrikosai, persikai, bananai, papajos, mangai, kukurūzai, sviestas, moliūgas, greipfrutas ir kt.

antocianinai ir širdies sveikata

Ši spalva užtikrina sveiką apetitą ir padeda lengviau sulieknėti. Tokiuose produktuose kalorijų labai mažai, o ląstelienos ir vitaminų — gausybė.

antocianinai ir širdies sveikata

Žalios daržovės šarmina, valo organizmą, dovanoja elementų, reikalingų sveikiems kaulams ir dantims. Žalias maistas teigiamai veikia nervų sistemą, raumenų būklę, reguliuoja medžiagų apykaitą.

Šios spalvos produktai išplečia kapiliarus ir padeda sušilti, įveikti slogą, skaido kraujo krešulius. Produktai: salotos, cukinijos, avokadai ir kitos žalios daržovės, žalieji pipirai, įvairios žolės.

braškių ir mėlynių nauda sveikatai

Violetinė ir mėlyna. Violetinės spalvos vaisiuose ir daržovėse gausu antioksidantų, elementų, kurie mažina piktybinių navikų atsiradimą, insulto, širdies ligų riziką, taip pat — gerina atmintį.

antocianinai ir širdies sveikata

Mėlynas maistas būtinas protiniui darbui. Įdomu tai, kad šių spalvų maistas bei indai, iš kurių valgoma, slopina apetitą, taigi juos rinktis turėtų kovojantieji su antsvoriu.

Mėtos privalumus išnaudojate tikrai ne visus: padeda ne tik pasveikti, bet ir lieknėti   8 Avietės gali būti ne tik raudonos, bet ir juodos, purpurinės, geltonos ar auksinės spalvos. Skirtingų spalvų uogoms būdinga savita vitaminų, mineralų ir antioksidantų kompozicija.

Psichologai sako, kad violetinės spalvos produktai antocianinai ir širdies sveikata atsikratyti ne tik papildomų kilogramų, bet ir nereikalingų išgyvenimų.

Norintiesiems sulieknėti rekomenduojama šaldytuve įtaisyti mėlynos spalvos lemputę. Produktai: baklažanai, raudongūžiai kopūstai, raudonieji svogūnai, mėlynės, šilauogės, slyvos, vynuogės ir kt.

Antocianino apžvalga

Balta ir rusva. Šių spalvų vaisiai ir daržovės — tikras antioksidantų lobynas. Daugelyje šių spalvų daržovių pvz.

antocianinai ir širdies sveikata

Anot psichologų, baltos spalvos maistas padeda nugalėti baimės jausmą, jaudulį. Tokios spalvos produktai — tai ir baltymų ar angliavandenių prisotintas maistas. Produktai: česnakas, svogūnas, baltagūžiai kopūstai, varškė, pienas, žuvis, riešutai, ryžiai, makaronai ir kt.

antocianinai ir širdies sveikata